preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
E-monografija

U ovoj se školi koristi:

Brojač posjeta
Ispis statistike od 9. 10. 2017.

Ukupno: 454883
 

Jutarnja smjena

1. sat:  8:00  -  8:45  

2. sat:  8:50  -  9:35  

      veliki odmor

3. sat:    9:55 - 10:40  

4. sat:  10:45 - 11:30  

5. sat:  11:35 - 12:20 

6. sat:  12:25 - 13:10 

 

Popodnevna smjena

1. sat:  13:30 - 14:15  

2. sat:  14:20 - 15:05  

    veliki odmor

3. sat:  15:25 - 16:10  

4. sat:  16:15 - 17:00  

5. sat:  17:05 - 17:50  

6. sat:  17:55 - 18:40

Vijesti

Najava Školskog programa prevencije ovisnosti

 U  školskoj godini 2009./2010. na satovima razredne zajednice nastavljamo s školskim programom prevencije ovisnosti. Učiti ćemo kroz iskustvene radionice.

 

Stvaranje zamišljenih situacija u kojima dolazimo u različite odnose s ljudima – drugim učenicima, prijateljima, učiteljima, roditeljima, trebalo bi pomoći da budemo djelotvorniji u komunikaciji s drugima.

 


Uvijek iznova se pitam: Koliko  škola poučava o onome što je potrebno za život?

Bill Gates, obraćajući se učenicima jedne srednje škole, između ostalog je rekao:

“ Učitelji vam daju puno prilika da pravilno odgovorite na postavljeno pitanje. Ali to nema nikakve sličnosti sa stvarnim životom!“

I ja sam naučila da život ne poznaje popravne ispite!  Utješno je to da se iz vlastitog iskustva najbolje uči. Ali popravnih ispita nema! Samo na stara iskustva nadograđujemo nova, s ovakvim i onakvim posljedicama!

Kvaliteta našeg  života značajno ovisi o dobrim odnosima s ljudima.

Pretpostavljam, sukobi su tvoja svakodnevica……….

………s roditeljima zbog nepoštivanja tvoje privatnosti, neurednosti  tvoje sobe, đeparca,  hrane koju jedeš, ne pisanja zadaća, jer pokazuješ osjećaje kroz neprimjerena ponašanja, imate različit ukus u glazbi, smeta im jer preglasno slušaš glazbu, ne dolaziš kući u dogovoreno vrijeme, napravio/la si velik telefonski račun (mobitel), ne brineš o kućnim ljubimcima, ne želiš čuvati mlađu braću, ne želiš sudjelovati u kućnim poslovima, misle da ih lažeš ili ti misliš da oni lažu tebe, ne odobravaju tvoju simpatiju, ne ustaješ na vrijeme, pušiš cigarete, konzumiraš alkohol, ne odobravaju tvoj izbor društva ili prijatelja, tvoju frizuru, šminkanje, smatraju da ne postižeš očekivani uspjeh u školi, uskraćuju ti izlaske, smatraju da se neprimjereno odijevaš, odbijaš zajedničke posjete i kupovine, odlazak u crkvu, predugo gledaš TV, svađate se oko izbora TV programa, kažnjavaju te, nameću ti  slobodne aktivnosti……

………jer trebaš više samostalnosti i želiš preuzeti sve više inicijative u odlučivanju što povećava  tvoju  odgovornosti za postupke koje činiš….

.......jer ne želiš obaveze, a ne znaš kako uskladiti različite dijelove svojeg  života – ono što želiš za sebe (izlazak sa prijateljima, gledanje TV, igra na kompjutoru), s onim što od tebe traži  i očekuje tvoja obitelj (redoviti obroci, uredna soba, posjete rodbini), i onim što moraš učiniti (otići u školu, napisati domaće zadaće).

.......jer te muče  promjene raspoloženja za koje su krivi  hormoni koji  izazivaju promjene u tvom  tijelu…..

……..jer osjećaš  da prijateljstvo postaje najvažniji dio tvog  života, važniji od obitelji, a osobito važniji od škole! Običaji i način življenja  grupe vršnjaka kojima pripadaš  postaju ti u ovom trenutku putokaz u životu. No, moraš li uvijek činiti ono što čine tvoji vršnjaci, osobito ako to osjećaš kao  neugodu?

 

Često u školi razgovaramo o pravilima  dobre komunikacije, zašto je važno pažljivo slušati dok drugi govore, kako možemo graditi  i održavati dobre odnosi s drugim ljudima, kako  surađivati, koje su naše osnovne potrebe i kako ih zadovoljiti uvažavajući potrebe drugih,  kako se oduprijeti pritiscima vršnjaka kad to nije za naše dobro. Očigledno, razgovor nije dovoljan!

 

Stoga ćemo i u školskoj godini 2009./2010. na satovima razredne zajednice, a u okviru Školskog programa prevencije ovisnosti učiti kroz iskustvene radionice. Stvaranje zamišljenih situacija u kojima dolazimo u različite odnose s ljudima – drugim učenicima, prijateljima, učiteljima, roditeljima, trebalo bi pomoći da budeš djelotvorniji/ja u komunikaciji s drugima.

 

Ljudi koji imaju osjećaj za zajedništvo mogu mnogo lakše i brže stići tamo kamo su se zaputili jer jedni drugima pružaju podršku i povjerenje.

 

Dragi učenici, očekujemo vaše sudjelovanje, s povjerenjem i dobrim namjerama!

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: DANICA SINOŽIĆ VIDIĆ   datum: 29. 6. 2009.

Tražilica

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji


Oglasna ploča

Promo film

Anketa
Osjećaš li se ugodno i prihvaćeno u svom razredu?





Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja

Forum

Korisni linkovi
Dnevni tisak

obrazovanje

ostali


Arhiva dokumenata




preskoči na navigaciju