E-monografija

U ovoj se školi koristi:

Ispis statistike od 9. 10. 2017.

Jutarnja smjena

5. sat:  17:05 - 17:50

6. sat:  17:55 - 18:40

Drenovski grofovi i grofice na izletu u Ozalj i Draganić

Naši trećaši, drenovski  grofovi i grofice za vrijeme  cjelodnevnog boravka na dvoru i imanju Contessa, uživali su u kraljevskom plesu odjeveni u dvorske odore iz 18. stoljeća. Oduševio ih je i svečani ručak u 3 slijeda, a bili su posluživani od dvorskog osoblja. Potom su preselili u lovački salon uživajući u lovačkim pričama, a dan završili u druženju s kraljevskim konjima, lipicancima.

Učenici 3. a, b, c  o izletu su rekli:

Tony: Na izletu sam puno naučio, zabavio se i poigrao. Svi su bili dobri prema meni. Učiteljice su bile jako smiješne. Izlet je bio super i volio bih ga ponoviti.

Marko M.: Ovaj izlet bio mi je najdraži. Osjećao sam se kao grof i želim ga ponoviti. Učiteljice su odlično pogodile gdje treba ići i šta se nama sviđa.

Matea: Na izletu mi je bilo super! To mi je bio NAJDRAŽI IZLET! Nadam se da će se taj izlet ponoviti!!!

Karla: Na imanju Contessa bilo mije jako lijepo. Imali smo svečani ručak gdje su nas sluge posluživali. Puno smo toga doznali.

Borna S.: Na izletu mi je bilo odlično. Najljepše mi je bilo na svečanom ručku.

Jana: Meni je u Contessi  bilo jako lijepo. Na ručku su nas posluživali u odorama. Bili smo odjevene u grofice, a dečki u vitezove  i grofove. Bilo nam je jako lijepo.

Borna P.: Meni je na izletu bilo prekrasno, a najviše kod konja. Želio bih ići opet.

Ivano: Na izletu mi se sve svidjelo. Bilo je svakakvih divota. To morate i vi doživjeti.

Emma: Bilo je super! Svi su bili jako dobri, simpatični i zabavni. Nikada NEĆU ZABORAVITI  ovaj izlet!!

Luka V.: Bilo mi je jako lijepo. Imam lijepe uspomene. Svi su bili zabavni.

Luka B.: Bilo mi je lijepo i želim to ponoviti.

Patricia: Jako sam vesela i sretna. Učiteljice su bile smiješne u kostimima. Predlažem da i drugi idu tamo.

Ariana: Osjećala sam se super. Sve je bilo super! Učiteljice Irena i Jasna su bile jako smiješne.

Borna B.: Najviše mi se svidjelo u muzeju i lovačkoj kući jer sam tamo čuo zanimljive priče. Iznenadile su me učiteljice kada su se odjenule u grofice.

Leo: Bio mi je jako smiješan ples i konj koji je pokušao uzeti kišobran.

Ela: Bilo je poučno i lijepo. Grofovi  i grofice su bili super. Jako sam sretna!!

Laura: Svidjelo mi se razgledavanje dvorca, a na imanju Contessa, susret i draganje konja. Bila sam vesela.

Jakov: Htio bih ponoviti izlet u Contessu.

Marko I.: Bilo mi je lijepo. Grofovi i grofice bili su lijepi. Učiteljice su bile jako smiješne.

Lucija: Bilo je super! Grofice i grofovi su nas lijepo posluživali. Svi smo lijepo izgledali.

Ivan E.: Meni je izlet bio super. Lijepo smo se proveli, igrali i zabavljali. Bilo mi je najljepše kada smo dragali ko nje, kada smo ručali i kada smo bili prinčevi.

Luka: Na izletu mi je bilo super jer smo puno toga naučili i jer je ručak bio fin. Svidio mi se dvorac Ozalj.

Sali: Meni se izlet svidio zbog druženja s prijateljima i putovanja. Želim da se to putovanje ponovi. Hvala učiteljicama!

Cristina: Izlet je bio odličan i poučan. Mogli smo se vratiti u prošlost i zabavljati. Najljepše mi je bilo kada smo plesali.

Lara: Jako mi se svidjelo na izletu jer sam tamo puno toga naučila. Najviše mi se svidjelo kod konja i kad smo bili u Ozlju. Sve je bilo poučno i zanimljivo.

Luciano: Meni je bilo lijepo na izletu jer smo tamo ručali i jeli sladoled,  oblačili  se u vitezove i igrali s mačevima

Filip B.: Na izletu mi je bilo jako dobro zato jer smo vidjeli puno zanimljivih stvari i ču7li puno zanimljivosti.

Vanja: Na izletu mi se jako svidjelo jer sam bio u gradu u kojemu nikada nisam bio. Najviše mi se svidjelo kada sam dragao konja lipicanca.

Lovro: Izlet je bio predobar, poučan i zanimljiv jer smo bili u dvorcu, vidjeli smo rijeku Kupu… Meni je sve, ama baš sve bilo odlično. Najbolji izlet do sada.

David: Meni se izlet jako svidio jer smo nešto pojeli. Išli smo kod konja lipicanaca.

Filip D.: Izlet mi se svidio jer smo dragali konje, bili u muzeju, kupili suvenire, oblačili se i jeli kraljevski ručak. Još i zbog toga što sam puno toga vidio. Izlet je bio super!!!

Klara: Izlet mi je bio odličan jer smo puno toga saznali, jer smo se zabavili i igrali. Lijepo mi je bilo u muzeju, dvorcu i kod konja.

Paula: Na izletu mi je bilo super. Najdraže mi je bilo kada smo oblačili haljine i razgledavali dvorac. Taj mi je izlet bio najdraži. Želim da se to ponovi!!

Marta J.: Izlet mi se jako svidio, a najviše razgledavanje muzeja, obilazak kula, stare priče… No, sve u svemu bilo je jako lijepo i bajkovito.

Patrik: Na izletu mi je bilo zabavno. Malo mi je bilo dosadno kada smo putovali, ali sve ostalo mi je bilo zanimljivo i zabavno. Najviše su mi se svidjeli konji, kula i ručak.

Mihael: Izlet je bio dobar zato jer smo posjetili dvorac Ozalj i Draganić. Najviše mi se svidjelo kada smo se mogli mačevati i kada smo gledali viteško odijelo.

Nola: Izlet je bio veličanstven. Puno sam naučila, a i bila sam grofica. Najela sam se i ovo je bio izlet koji još nisam doživjela. Oooo, najljepši su mi bili lipicanci. Lijepo sam se provela.

Tea: Na izletu je bilo zabavno jer ima zanimljivih događaja. Najviše mi se svidjela priča o lipicancima i u lovačkoj sobi.

Petar: Izlet je bio lijep, a Draganić je najljepši. U Draganiću mi je najbolji bio nogomet i draganje konja.

Marta V.: Izlet je bio poučan, zanimljiv i veseo jer smo se svi družili. Puno stvari sam naučila. Najzanimljivije mi je bilo kada smo bili u Contessi i kada smo plesali kao grofice i grofovi.

Ivan P.: Meni je izlet bio jedan od najljepših dana u životu zato jer smo išli u muzej i vidjeli stare stvari koje su u prošlosti bile vrijedne i još smo vidjeli predivne konje lipicance.

Na izletu  mi je bilo najdraže razgledavanje muzeja, draganje konja, ručak i slušanje priča u  lovačkoj  sobi. ( David )

Bilo mi je zanimljivo na imanju Contesa jer su nas dočekali grof i grofica  i što smo oblačili krinoline i viteška odjela. ( Mia )

Najljepše mi je bilo kad smo došli u dvorac u Ozlju , a zatim na imanje Contesa  gdje smo slušali  priče. Svidio mi se  cijeli izlet. ( Filip)

Meni je bilo najdraže kad smo razgledavali kulu i  palaču u Ozlju. ( Karlo )

Bilo mi je najbolje kad smo  ručali na imanju Contesa i kad smo dragali konje. (Asja)

Bilo mi je najdraže kad je grofica Lana pričala priču u lovačkoj sobi. ( Amel )

Najviše mi se svidio  posjet dvorcu  u Ozlju i kada sam  drugim  dečkima stavljao  drvenog konja iznad  glave. ( Borna )

Najzabavnije mi je bilo draganje konja, razgledavanje muzeja, palače i kule. Izlet bih htjela ponoviti. Nadam se da će mi se to  i ostvariti . ( Sara )

Meni je na izletu bilo najljepše to što smo  dragali koje. ( Dea )

Bilo mi je najbolje  dragati konje i oblačiti  krinoline i što je ručak bio dobar. Htjela bih izlet ponoviti.    ( Vedrana )

Svidjelo mi se što sam u muzeju vidjela viteški oklop, puške, sablje, topove, lovačko oružje, odjeću, lutke od slame, kolica za djecu… ( Leonarda )

Najviše mi se svidjelo oblačenje  u grofice, ručak i draganje konja. Izlet bih rado ponovila. ( Leni )

Na izletu mi je bilo najdraže dragati konje i oblačiti krinoline. ( Helena )

Svidjelo mi se  oblačenje krinolina  i draganje konja. ( Ivana )

objavio: Karmen Toić Dlačić   datum: 20. 5. 2016.

Promo film

Osjećaš li se ugodno i prihvaćeno u svom razredu?